کمیاب نوکیا 3310 مقاومت نوکیا 3310 آزمایش مقاومت گوشی

کمیاب: نوکیا 3310 مقاومت نوکیا 3310 آزمایش مقاومت گوشی Nokia 3310 moghavemat Nokia 3310

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی دستگاه‌ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می‌کنند / دادستان تهران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به پرونده سکه ثامن گفت: آیا همه دستگاه ها غفلت کردند تا پرونده‌ای با این تعداد شاکی تشکیل شود، طلافروشی ۱۵سال فعالیت

    دستگاه‌ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می‌کنند / دادستان تهران

    دادستان تهران: دستگاه ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می کنند

    عبارات مهم : ایران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به پرونده سکه ثامن گفت: آیا همه دستگاه ها غفلت کردند تا پرونده ای با این تعداد شاکی تشکیل شود، طلافروشی ۱۵سال فعالیت مجرمانه داشت ولی آیا گزارشی نشد؟

    به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران نشست یکسان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران و سردار رحیمی و فرماندهان پلیس تهران، بعضی از معاونان دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران و روسای کلانتری ها روز چهارشنبه یازدهم مهرماه در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی و به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد. دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تبریک فرارسیدن هفته ناجا و با توجه به لزوم همکاری متقابل پلیس و دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: این دو نهاد بدون همکاری یکدیگر نمی توانند به اهداف خود برسند:

    دستگاه‌ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می‌کنند / دادستان تهران

    وی مصداق بارز آن را در جریان پیگیری به پرونده های اخیر اقتصادی دانست و اظهار داشت: همکاری بی وقفه پلیس با دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی و زحمات مامورین پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران تجربه موفقی بود که امیدوارم در سایر حوزه ها نیز تکرار شود.

    اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی

    جعفری دولت آبادی با یادآوری این که کشور در شرایط خاص ای قرارداد و آمریکا و اسرائیل چند نشانه عمده را در دستور کار قرار داده اند، به برنامه ریزی های دشمن های انقلاب اسلامی جهت ناامن کردن کشور به عنوان نخستین نشانه اشاره کرد و افزود : دشمن در تلاش جهت ناامن جلوه دادن کشور است که این ناامنی الزاماً کارها تروریستی نیست بلکه دشمن به بروز نا امنی در حوزه های اجتماعی امنیت روانی، اعتصابات، حمل ونقل و پرسشها معیشتی امید بسته است .

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به پرونده سکه ثامن گفت: آیا همه دستگاه ها غفلت کردند تا پرونده‌ای با این تعداد شاکی تشکیل شود، طلافروشی ۱۵سال فعالیت

    وی با اشاره به سه نشانه دشمن در این زمینه اظهار داشت: نخستین نشانه این است که اعتماد مردم به مسئولین سلب شود ، و لذا بیشترین تهاجمات در اینترنت به این عنوان تخصیص داده شده است دارد تا نشان دهد مردم به مسؤولان اعتماد ندارند.

    جعفری دولت آبادی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که مردم به آینده ناامید شوند و به این عنوان دامن می زند.

    وی افزود در نشریات و اینترنت اخبار دروغ و خلاف واقع منتشر می شود، پرسشها کوچک بزرگنمایی می شود ، پرسشها جزئی به پرسشها کلان کشور تبدیل می شود. هم چنین پرسشها کشور را بحرانی جلوه می دهند، بنابر این بی اعتماد کردن مردم به مسؤولان، ناامید کردن آن ها به آینده و از همه مهم تر ناکارآمدن نشان دادن جمهوری اسلامی از جمله اهدافی است که دشمن دنبال می کند.

    دستگاه‌ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می‌کنند / دادستان تهران

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تلاش های ۴۰ ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت : دشمن های تلاش می کنند که جمهوری اسلامی را در آستانه۴۰ سالگی ناکارآمد نشان دهند .

    وی با اشاره به فشارهای اقتصادی به عنوان دیگر برنامه دشمن خاطر نشان کرد: دشمن این بار با توجه به تجربه های قبلی ، فشارهای اقتصادی را زیادتر کرده و تحریم ها را از طریق خزانه داری آمریکا اعمال می کند و مسؤولان سایر کشورها را ترساندن می کنند که با کشور عزیزمان ایران همکاری نکنند.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به پرونده سکه ثامن گفت: آیا همه دستگاه ها غفلت کردند تا پرونده‌ای با این تعداد شاکی تشکیل شود، طلافروشی ۱۵سال فعالیت

    جعفری دولت آبادی با اعلام این که آمریکا در این زمینه دچار اشتباه محاسباتی هست، یادآور شد: دشمن کشور عزیزمان ایران را با بعضی از کشورهای ضعیف مقایسه می کند . مردم طی این چند ساله ماهیت آنان را آشنا اند در حالی که ۴۰ سال است آمریکا با طی این مسیر غلط و با دامن زدن به ناامنی ها ، شدت یافتن فشارهای اقتصادی به براندازی امید بسته است.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد با حضور مردمی هوشیار، رهبری آگاه و مسؤولانی دلسوز خواب دشمن تعبیر نخواهد شد.

    دستگاه‌ها در تشکیل پرونده سکه ثامن غفلت می‌کنند / دادستان تهران

    وی در بیان گونه شناسی تهدیدات دشمن اظهار داشت : توصیه ای که در این شرایط باید به آن توجه شود اقتصادی بودن تهدیدها است . ظرف دو سال گذشته اقتصادی بودن تهدیدات در دستور کار دشمن بوده و همه راه های طی شده است را رفته اند ، دشمن از اول پیروزی انقلاب با جنگ، ترور تخریب ، آشوب های قومی و سایر کارها تلاش میکند در شرایط فعلی کشور عزیزمان ایران را در محور ا قتصادی از پا در آورد.

    تداوم مبارزه با فساد

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از الزامات کنونی را مقابله با فساد اعلام کرد و با نفی ادعای وجود فساد سیستماتیک در کشور افزود: این که عده ای جمهوری اسلامی را به فساد سیستماتیک متهم می کنند حرف بی مبنایی هست. فساد در همه کشورها و در سایر نظام های سیاسی نیز وجود دارد و این طور نیست که مسؤولین به دنبال فساد باشند بلکه عده ای معدود هستند که به سراغ آن ها خواهیم رفت.

    وی تاکید کرد مبارزه با فساد و باقدرت زیاد ادامه خواهد یافت و در این مبارزه جدی خط قرمزی وجود ندارد . عنوان، سمت، مقام، درجه و لباس نیز تاثیر نخواهد داشت .

    مردم در چند وقت اخیر دیدند که چه کسانی احضار و چه کسانی تعقیب شده است اند ؛ ولی در عین حال وظیفه خود می دانیم از مسؤولین خدوم، زحمتکش و دلسوز حمایت کنیم .

    نقش کارها پیشگیرانه در مقابله با فساد

    دکتر جعفری دولت آبادی لزوم بستن منافذ فساد در کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: مبارزه با فساد صرفاً از طریق مقابله دادستانی و پلیس عملی نیست . دولت با اتخاذ تدابیر و تصمیمات مناسب می تواند کشور را مدیریت کند.

    وی افزود: نقش دستگاه های اجرایی در بستن منافذ فساد از بااهمیت ترین شیوه های مبارزه با فساد است و نباید منافذ فساد باز و از دستگاه قضایی توقع مقابله داشت . در حالی که به عنوان پیشگیری در قانون اساسی توجه شده است از دولت و دستگاه های اجرایی انتظار می رود به این مسئله عنایت بیشتری داشته باشند.

    شاخصه های مبارزه با فساد

    سرعت، دقت و قاطعیت سه عنصر اساسی بود که دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مبارزه با فساد مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : مردم از اطاله دادرسی زحمت می برند لذا تلاش شده است است با تشکیل شعب خاص این مسئله برطرف شود .

    وی با اشاره به این که در پرونده گوشی ظرف یک ماه ۱۶ کیفرخواست صادر شد، گفت: در گذشته چنین پرونده هایی شش ماه تا یکسال طول می کشید تا در دادگاه پیگیری شود .

    دکتر جعفری دولت آبادی در تبیین شاخصه دقت با طرح این پرسش که آیا اگر سرعت مورد توجه قرار می گیرد دقت فراموش می شود، گفت: مرجع قضایی باید با توجه به دلایل ، بیانات متهم و محتویات پرونده پیگیری کند بنابر این علاوه بر شاخصه سرعت، دقت نیز مورد توجه قرار می گیرد .

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد قاطعیت دستگاه قضایی اعلام کرد : در شعب خاص اگر دلایل موجود در پرونده کافی باشد متهمان مفاسد اقتصادی بدون استثنا تحت تعقیب قرار می گیرند تا مفسدین بدانند طوفان مبارزه با فساد جدی است و عالی ترین کار این است که مفسدین به مسیر صحیح بازگردند.

    دکتر جعفری دولت آبادی خطاب به مفسدین و کسانی که ، دست در فساد دارند، هشدار داد پنبه ها را از گوش ها درآورید؛ چراکه این بار مبارزه جدی، قاطع و احکام صادره اجرا خواهد شد ، بنابراین ، سرعت، دقت و قاطعیت و اجرای حکم شاخصه های مهمی است که در مبارزه فعلی به آن توجه شده است است.

    نقش رسانه ها در مبارزه با فساد

    دکتر جعفری دولت آبادی با بیان این که بعضی دستگاه قضایی را به مبارزه با افشاگران متهم می کنند گفت: ادعا می شود که قوه قضاییه به سراغ کسانی که فساد را برملا کنند می رود درحالی که این عنوان افترایی بیش نیست. از رسانه ها جهت این که فسادی را اعلام کنند تقدیر می شود ولی اعلام فساد، با برهم زدن امنیت روانی مردم تفاوت دارد به عنوان مثال اعلام می شود میلیاردها تومان اختلاس شده است است ولی بعد از بررسی مشخص می شود که این خبر مبنا نداشته است ، وی افزود با اعلام این که تایید کرد رسانه ها در انتشار اخبار صحیح و انتقاد از مسؤولین آزادند طبق قانون مطبوعات رسانه ها حق تخریب ، توهین و سیاه نمایی ندارند و نمی توانند به بهانه مبارزه با فساد مردم را ناامید نمایند.

    وی توجه رسانه ها را به این توصیه معطوف ساخت که افشاگری واقعی و صحیح مورد توجه قرار می گیرد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر شریعت است و باید کارها در چارچوب شریعت و ارزش های دینی صورت گیرد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از مردم، رسانه ها، نشریات، سمن ها و کسانی که از فساد اطلاع دارند خواست که گزارش های خود را به مبادی ذیربط مانند پلیس و دادستانی اعلام کنند.

    دکتر جعفری دولت آبادی با اشاره به کارها شعب خاص اظهار داشت : پرونده های مهم اقتصادی در این شعبات پیگیری جلسه و دادگاه علنی برگزار می شود.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران قطعی بودن احکام را به عنوان یکی دیگراز مزیت های احکام شعب خاص دانست و افزود : در دروه گذشته احکام صادره قابل اعتراض بود ولی آرای صادره از شعب خاص به جز حکم اعدام ، قطعی است که این امتیاز بزرگی است.

    وی با اشاره به مواعد پیگیری در شعب خاص خاطر نشان کرد: در قانون آیین دادرسی کیفری سال ۹۲ مواعد متعدد جهت پیگیری وجود دارد که زمانبر است ولی در شیوه تازه مواعد پیگیری کم کردن یافته و همین امر باعث شده است که سرعت پیگیری زیاد کردن پیدا کند ، وی خاطر نشان کرد: انتشار اسامی محکومان مرتبط با شعب خاص بازدارنده است.

    نقش کارها پیشگیرانه در مقابله با جرایم

    جعفری دولت آبادی با تقدیر از همکاری پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران در رابطه با پرونده های اقتصادی اظهار کرد: این همکاری باید در سراسر کشور عملیاتی شود و امیدواریم رویه ای که در پایتخت کشور عزیزمان ایران شکل گرفت درحوزه سایر جرایم از جمله مواد مخدر و مبارزه با مفاسد اخلاقی نیزمورد توجه قرار گیرد.

    جعفری دولت آبادی تاکید کرد علاوه بر مقابله، مسئله پیشگیری از وقوع جرم باید مورد توجه قرار گیرد.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در این زمینه به پرونده سکه ثامن اشاره کرد و اظهار داشت: آیا همه دستگاه ها غفلت کردند تا پرونده ای با این تعداد شاکی تشکیل شود. پیشگیری یعنی این که اگر با سوءجریانی مواجه شویم هر کس در حوزه خود عمل کند. هم چنین براساس گزارش پلیس یک طلا فروش ۱۵ سال است در منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران پارس فعالیت مجرمانه می کرده است ولی آیا گزارش نشده بود؟ در حالی که کارها پیشگیرانه در حوزه درمان و سلامت موفق بوده است ؛ ولی آثار آن در مبارزه با جرایم محسوس نیست.

    اهمیت دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه ای

    جعفری دولت آبادی با اشاره به دستورالعمل ریاست قوه قضاییه در مورد کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار که در تیرماه امسال صادر شده است هست، خطاب به فرماندهان پلیس گفت: در این دستورالعمل به بعضی از دغدغه های پلیس پاسخ داده شده است است به موجب ماده اول ، جرایم مهم عبارت است از : جرایم حدی مستوجب سلب حیات، قتل عمد، نزاع دسته جمعی و مسلحانه، جرایم عمدی علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، آدم ربایی، جرایم شرکت یافته، تجاوز به عنف، دایر کردن مرکز فساد و فحشا، اسید پاشی، اخلال در نظام اقتصادی کشور، دزدی مقرون به آزار، دزدی به عنف، کیف زنی، جعل، کلاهبرداری، قاچاق مسلحانه و یا عمده مواد مخدر و روان گردان، خرید و فروش سلاح و قاچاق انسان.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود ماده ی ۹ به همکاری پلیس در زمینه مرخصی محکومان سابقه دار تخصیص داده شده است دارد و پلیس می تواند موارد محدودیت و ممنوعیت را به مقامات قضایی اعلام نماید.

    وی خاطر نشان کرد: دراین دستورالعمل قوه قضاییه مکلف شده است است که با همکاری سایر دستگاه ها بانک اطلاعاتی مجرمان ایجاد نماید.

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد امنیت اجتماعی اظهار داشت: پلیس در این بخش ها فعالیت های زیادی انجام داده ولی مردم ما در بخش امنیت اجتماعی که جرایم مهمی مثل قتل و دزدی اموال عمومی، تجاوزبه عنف، مزاحمت ها و نظایر آن را مشمول بر می شود باید در مورد جان ، مال و آبروی خود امنیت خاطر داشته باشند و با هرگونه دروغ پردازی، افترا، فضاسازی های نامناسب درحوزه های رسانه ای و اینترنت مقابله شود.

    جعفری دولت آبادی در مورد نقش پلیس های تخصصی افزود: امروزه ناجا، پلیس های تخصصی خوبی ایجاد کرده است ولی تجربه اخیر نشان داد که پلیس باید در حوزه های اجتماعی و اقتصادی زیاد سرمایه گذاری نماید.

    لزوم طراحی و تهیه سند ملی مبارزه با جرم

    دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران خواستار طراحی و تهیه سند ملی مبارزه با جرم شد و گفت: در کشور اسناد بالادستی زیادی وجود دارد ولی در مبارزه با جرم سند ملی نداریم که باید این عنوان را در پایتخت کشور عزیزمان ایران عملی کنیم.

    دکتر جعفری دولت آبادی با اشاره به لزوم تمرکز پلیس در مورد بعضی از جرائم مهم افزود داد: مردم از جرائمی مثل دزدی و شرارت ها زحمت می برند پلیس باید جرائم مهم را زیاد مورد توجه قرار دهد و باید از ظرفیت مردم، بسیج و سمن ها در مبارزه با جرایم استفاده شود جعفری دولت آبادی اعلام کرد: توجه به حقوق مردم ، متهمان ، تکریم مراجعین و نظارت بر بازداشتگاه ها مهم است .

    لزوم همکاری متقابل دادستانی و پلیس

    در این جلسه سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ بر لزوم همکاری بین پلیس و دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: چنانچه وحدت و همدلی وجود داشته باشد هم ا فزایی ایجاد می شود که این امر موجب امیدوار شدن مردم خواهد بود. در این جلسه هم چنین فرماندهان پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران در بخش های متفاوت به بیان پرسشها پرداخته و راهکارهای ارائه کردند .

    وی در آخر با تاکید بر لزوم استمرار جلسات یکسان جهت ارتقای همکاری میان دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران و پلیس گفت: مطالبی که از سوی فرماندهان پلیس مطرح شد در پنج محور قابل جمع بندی است که عبارتست از : مطالبه گری، حمایت از مصوبات جلسات، جلب همکاری دستگاه ها، برطرف موانع و پرسشها و همکاری متقابل دستگاه ها از جمله اموری است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    واژه های کلیدی: ایران | همکاری | پرونده | دستگاه | پلیس پایتخت | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار